Strona 1 z 1

Regulamin Forum.

: pn maja 06, 2024 3:40 pm
autor: grabowski
REGULAMIN FORUM

Szanowny Użytkowniku!

Niniejsze Forum związane jest z tematyką Miasta i Gminy Rogoźno Wielkopolskie. Służy do publikowania swoich opinii i poglądów na tematy związane z życiem Miasta i Gminy Rogoźno Wielkopolskie. Na Forum znajdziesz następujące rangi specjalne:

1) ADMINISTRATOR (kolor czerwony)
2) MODERATOR (kolor zielony)
3) RADNY (kolor niebieski)
4) BURMISTRZ (kolor czarny)

Aby otrzymać rangę specjalną RADNY należy przesłać do Administratora Zaświadczenie o wyborze na Radnego Miasta i Gminy Rogoźno Wielkopolskie.

Aby otrzymać rangę specjalną BURMISTRZ należy przesłać do Administratora zaświadczenie o wyborze na Burmistrza Miasta i Gminy Rogoźno Wielkopolskie.

Oprócz rang specjalnych istnieją również rangi zwykłe (związane z ilością postów na Forum):

1) NOWY (poniżej 10 postów)
2) STAŁY (od 10 do 50 postów)
3) AKTYWNY (od 50 do 100 postów)
5) MISTRZ (powyżej 100 postów)

Obowiązujące Cię zakazy:

Każdej osobie przysługuje tylko jedno konto na Forum. Nie podlega ono automatycznemu skasowaniu. Aby je skasować należy przesłać wniosek o skasowanie konta do Administratora. Próba założenia drugiego konta karana będzie banem.
Na skutek naruszania Regulaminu Twoje konto może podlegać ograniczeniom ustawianym przez Administratora. Są to:

1) OSTRZEŻENIE
2) BAN

Czerwony oraz zielony kolor tekstu zarezerwowany jest dla Administratora i Moderatora Forum.
Językiem obowiązującym na Forum jest Język Polski. Przestrzegaj zatem zasad ortografii i interpunkcji. Jeśli masz z tym problemy używaj programów sprawdzających pisownię. Nie pisz na Forum próśb o wysłanie czegoś na mail. Używaj do tego Prywatnej Wiadomości.
Unikaj pisania wiadomości które nie wnoszą nic wartościowego do tematu.
Nie pisz wiadomości wyrażających tylko Twoje poparcie jakiegoś pomysłu lub dzieła. Jeśli nie masz nic więcej konkretnego do powiedzenia to nic nie pisz.
Nie zaczynaj wiadomości od stwierdzenia : "Jak w temacie". Skoro nadajesz taki a nie inny temat swojej wiadomości to znaczy że o tym piszesz. Jeżeli jest inaczej licz się z moderacją.
Nie napraszaj się i nie narzucaj innym o udzielenie Ci odpowiedzi na pytanie.
Nie odpowiadaj bez potrzeby w wątkach w których ostatnia odpowiedź pojawiła się ponad 6 miesięcy temu. Autor takiego wątku po tak długim czasie z pewnością już dawno o nim zapomniał. Wyjątkiem może być sytuacja gdy masz coś bardzo ważnego do napisania w takim wątku a nie warto w tym celu zakładać nowego.
Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych działach ani ich duplikować w obrębie jednego działu.
Nie spamuj czyli nie wysyłaj reklam ani ogłoszeń typu "sprzedam" czy "kupię". Wyjątkiem jest dział "OGŁOSZENIA". Tam można zakładać w/w tematy.
Nie obrażaj innych Użytkowników. Pamiętaj że na Forum każdy może wyrazić swój pogląd na dany temat.

Nie pisz wiadomości zawierających :

1) wulgaryzmy
2) propagujących narkotyki
3) obrażających inne osoby inne narodowości religie lub rasy ludzkie
4) zawierających informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami
5) łamania praw autorskich
6) zawierających dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli
7) adresy do stron zawierających pornografię oraz nielegalne oprogramowanie.

Będą one kasowane bez dalszego informowania autora.

Forum to nie księga skarg i zażaleń. Nie wyrażaj tu swego żalu np. na temat złego potraktowania Ciebie przez Moderatora lub Administratora. Od tego są prywatne wiadomości. Pamiętaj też że Moderator i Administrator nie mają obowiązku tłumaczyć się ze swojej decyzji. Nie odpowiadaj w wątku który narusza Regulamin chyba że wątek został zmoderowany. W przeciwnym razie licz się z sankcjami.
Nie pouczaj Użytkownika który narusza Regulamin. Od poprawiania błędów są Administratorzy i Moderatorzy. Jeżeli widzisz naruszenie Regulaminu użyj funkcji Forum Zgłoś do moderatora.
Nie usuwaj nigdy samodzielnie wpisu Administratora lub Moderatora (czerwona lub zielona czcionka). Jeżeli wpis jest nieaktualny zwróć się do jego autora przez PW.
Nie pisz wiadomości o przyjęcie Cię do grupy Moderatorów lub Administratorów. Moderatorów wybiera Administracja na podstawie działalności na Forum.

Twoje obowiązki:

Podstawowym obowiązkiem jest stosowanie się do zasad netykiety gdyż Forum dostępne jest poprzez Internet w którym niniejsze reguły obowiązują. Dobra rada. Stosuj je nie tylko na Forum ale w każdej swojej internetowej aktywności.
Przed zadaniem pytania poszukaj odpowiedzi na nie przy pomocy wyszukiwarki. Dla nikogo bowiem nie jest przyjemne ani tysięczny raz odpowiadać na to samo pytanie ani nawet tysięczny raz czytać tych pytań i odpowiedzi.
Wątek załóż w odpowiednim i przeznaczonym do tego celu dziale. Popatrz w tym celu na opisy działów na głównej stronie Forum.
Podając odnośniki do artykułów ze stron internetowych wklej również najbardziej istotną część jego treści.
Zakładając nowy wątek nadaj mu temat adekwatny do treści wiadomości.
Jeżeli w Twojej wiadomości zawarta będzie treść skierowana tylko do jednej osoby wyślij ją przez prywatną wiadomość.
Jeśli dyskutujesz w już rozpoczętym wątku trzymaj się jego tematu. Wszelkie dygresje zostaw sobie ewentualnie na koniec wiadomości.

Przysługujące Ci prawa:

Forum dyskusyjne służy wymianie opinii i poglądów między Użytkownikami. Jeśli więc czegoś nie wiesz i nie możesz znaleźć na to nigdzie odpowiedzi to zadaj pytanie. Jeśli zaś znasz odpowiedź na pytanie zadane przez kogoś innego to odpowiedz mu.
Dzięki Forum możesz zdobywać wiedzę i wiadomości. Korzystaj z nich przy użyciu wszelkich dozwolonych środków. Pamiętaj że udzielanie pomocy nie jest niczyim obowiązkiem i nie możesz tego od nikogo wymagać. Pomagaj innym. Twoja wiedza może się przydać wielu ludziom Dziel się nią jak tylko potrafisz.
Jeżeli masz takie życzenie możesz pisać wiadomości bez używania tzw. "polskich literek". Pamiętaj jednak że wówczas w całej wiadomości nie może być polskich znaków diakrytycznych. Pisanie w sposób "mieszany" podlegać będzie moderacji ze wszystkimi jej sankcjami włącznie. Pamiętaj również że wciąż obowiązuje Cię interpunkcja i ortografia.
Jeżeli chcesz podyskutować na temat nie związany bezpośrednio z tematyką Forum napisz wiadomość w dziale "O WSZYSTKIM". Pamiętaj że wciąż obowiązuje Cię niniejszy Regulamin.

Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez konieczności powiadamiania o tym Użytkowników (choć taka informacja może znaleźć się w ogłoszeniach Forum).

W sytuacji naruszenia Regulaminu Użytkownik winien liczyć się z wyciągnięciem konsekwencji przez Moderatorów lub Administratorów. Począwszy od ostrzeżenia a na permanentnym zbanowaniu kończąc. Rodzaj i wymiar kary pozostaje w wyłącznej gestii osoby nakładającej karę i jest adekwatny do popełnionego wykroczenia.

Pamiętaj : nieznajomość niniejszego Regulaminu nie zwalnia Cię od jego przestrzegania!

Ostatni update : 06-05-2024 17:40.